Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Wednesday, September 1, 2010

heppp .kawan2 .uhh .aryney ta pg skula haa .hihikkk .dmam .actually ta dmam sngt .jux png2 ,selsema ,n png uhh ta than .sket tinga nii ha .rase mcm ade bende kt tinga nii .uhhh .skunk nii pon rase taw .<pgg tinga> .waahhh .mcm rindu kawan2 lak .hiii .nii haa .td na pg .tp uh bgn koy 6.09 .pkcik my amik koy 6.25 .camne uhh?igt aku ni bapak aku haa .mandi 4 minit .uhh .noooo .haaa .BELAGAX NI .umm .kmrin smbg2 wafi .then minta izin dye uhh ltax pix .huuu .gedix2 .uhh gedix2 as a bestie k .dye pom 4 .tp wafi dun wory be hapy .ta rmai uhh follower .ngeee .nii haa .dye bg .tp dye ckap .law jd pape ta tgg uhh .UKE BOSS !aq anggap dya mcm abg jiran .hahhah , cup2 .+ bestie plg hebad .dye a borg uhh msg .tp mcm segan juga laa .suke atix je kacow laki nii ha .hahha .stat aku smbg2 nan dya .tyme dye na kontex adeq aqu .tnye natunx pa tataw .tp aku kasi nomot aku .mule malaz na lyan ,but .borinx sgt .ayie ta msg ponn .n ta on smpy duwa ary .qitu laa .ptg maqen dya on .aku ajak dya hang nan membe aku uhh .aku on ta konpem g .ta tnya mama g .n sowg boz uhh .haa .ta bg ta p kot .sury hunn !. huuu .tenks wafi kawan kite .heeeeee .burg juga dok uma .um .japg na bwat button kat wafi n 4 org laen juga .huu .n na stady juga ,mama bsg .na tdo kjap .skunk taley tido .sket tinga + idong sumb** .hhahah .ampa2 .kamy ltax aw .tenks yeppp .byebye sayunx2 .ces tada uwanx derr .winxwinx
trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !