Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Tuesday, October 19, 2010

tudung macam gila babing!

yess .topix yang menarik haa .hihi .tadi g cs bes tapi boring .lpas tgk magika .then bli makan .bli eskrem mcd.nek keta .amik makmek .balik uma .ouhhh .BOREDnyaa .

whatever it it .get fun juga?hah?ayat ada butoi ka?papa la .
magika sangat bess .sbb aku suka myanyi .n cita yg ta membosankan la .banyak nyanyi lagu .lagu bess .
haha .naty na tgk cite laen .tadi uhh org tade kot.dudok je memana .

ahha .pasal topix atas uhh .aku pkai tdg polka dot yg ta pena pkai .n .dya mmg licin tahap BABING .soo .bila buat shawl .yg mcm aku salu buat uhh .mmg terok kot .ta menjadi .soo,dye menampakkan aku mcm org ta rety pkai tdg .soo,aku buat ALA2 YUNA .yess ,fist time kot .ta pena2 .pakai mcm nii .haha .pelix .serabai .qimas ,suma ada .hahahha .mmg plix .10 kali p toilet .haiii .mmg pnat .
sampaikan mama kata"afa hang buang tudung tequih .tayah pakai senang .qimaih laa tgk hang .hiiiiiiii"

aku pon butoi2 mcm na buka kat food court tadi .hah .tapi ta jadi .AURAT BHAI!
hahah .anak ustaz katakan
trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !