Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Monday, November 15, 2010

i will remember u,i will miss u.i will love u .3 AZAM ! forever n ever n ever!

hell - oh


ok .cakap pasai title atas tuu   .huh .teringat insiden kat skula tadi .insiden??? .benda ni mmg tataw  na jadi pon.huhu .mulamula naik klas .mak aii .rindu kelas ORANGE kami .hihi .sblom tuu .sorg2 pegang slim pizza yg kite guna duit kelas tuu .hehe .haaa .time tuu mmg ta rasa lagi .hehe .snap .snap .fist fist aku takot na guna cam .then apa lagi .nek tanduk laa .hahha .lpas snap pix .pose sakansakan .kita makan .wlopon pizza tu ta mcm PIZZA HUT ! tapi ttp sedap weyy .coz roti pon lmbot n .time tuu lapaq .haha .ada yg bwak blik ada yg makan suma .ada jugak yg mkan n lbihnya bwak blik fmli .aku rasa ta perlu bawak blik .naty fmli aku berebut .haha .tambahtambah si giant tuu .haishh .ta ptot .


ok .lpas mkn pon still posing posing .pkoi 1 tpat .mula operasi barsalam salaman .haha .mulalaa .ada yg menitiskan air mata jernih mereka .hihi .aku mula just dalam hati jer .rasa berat sangat na tingai depa2 nii .wlopon pikiaq2 naty jumpa lagi amik result ni kan .haha .tuulaa pasai .tapi tahlaaa .kiteowg mmg da cukop rapat .cukop happening sangatsangat .aku stat nanges time plok asha.wani syera .mmg sedey gila .actualy .aku tana plok nisa lg .aku psan kat di "koo last taw " .dya pon mcm tanak .rasa brat gila na tingai hampahampa <aku nges nii> .hahah .biasa laa .hati pompuan .lmbot weyy .sumpa cakap .rasa takot na dapat kwan bru .huhu .heyda mia cakap ."dlm life ada pertemuan .n perpisahan " .huhu .rsa sebak sangatsangat tadi tuu .ayaq mata meleleh ta benti .sampai kat nisa jaa .rasa lagi terok .sampai tak terkata .yaa aku syg hampa sumaa .


bila aku tutp pintu tadi .dah turon tangga .aku naik blik tgk .sedey .babai bilik ORANGE ! .kawankawan .korg jangan la lupa aku .aku rasa sangat2 besala kat ampa .yalaaa .tggjwb aku berat sgt .aku mengaku .aku ta perfect .aku bnyk sala kan nan ampa .tawtaw la ku nii .mulot cap ayam .haishh .tataw laa .insylah slgi aku masih hidup .aku akan igt korg2 nii sampai bila2 .insylah aku akan igt kenangan kita duludulu .insyalah .




i will miss you all .<3 AZAM>
trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !