Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Saturday, November 6, 2010

rindu hang !

weyy .lama tak story2 kat sini .uwaa .bukan pa .ta teqingat kat hang sangat sbb aku da ada b aku .hahha kuakua .

takla .duludulu kan aku tada bf so .bole jiwangjiwang kat sini .hahaha .yeah !sukasuka!haha .aku rasa bahagia plusplus la stat ada muhd. faizal nii .hahah .ilebiu !muahmuah !ecehh .drama love kat sini lak .kakaka .aku takan lepas hang tanpa sebab weyy .sbb aku sayang hang gilagila .huhu .butoi nii .serios la weyy .bb na b jaga bb elokelok n bb pon kena jaga b elokelok .eshh .butoi ta ayat nii .umm .betolbetolbetol .hahha .

ok .cakap pula pasai na raya nii
baju simple2 jaa .tada la melaram sakan .bju kain cotton ja .buat bju kurung ja .almaklomlah .RAYA AIDILADHA jaa .bukan AIDILFITRI pon .hahha .lagipon bulan ni bulan pokai .haha .yeahh !na pgi mana minta ma ayah .then depa pon pokai sbbkan anak yg hanya 3 orang tapi macam 10 org .hahaha .tudung pon igt na tudung ariani ja kot .ta pon hat muqah2 jala .pokai .haha .lgpon .bukan orang nak ygk harga .mana ada tulih atas tudung uhh kan .bukan pa .orang tak kaya .buat cara orang tak kaya .huhu .sayalatuu .ngee .

pasai kasot pulak .ada less vincci .
kemarin aku pi cs .mulamula mkn mcd !yeahh .saya knyg !sukasuka!yeahh!kasot rm45 ja .50 discount wehh .kalau ada padini card !so .tgai 23 rgt lbih kurg cemtu laa .yeahh!suka weyy !haha .
haha .cakap pasai kasot .SUPRA weyy .smart doe kasot nii .mahal kot .aku tya b .yg ta ory rm100+
n yg ory rm500+ .uwaahh .mahal .kalau aku beli boleh bapa psg kasot wey .
b na bli kankan?sukasuka .style weyy .



<pink party skytop> <suka ni>


<supra skytop chad muska~turqoise/white/silver>

aku tataw la yang aku amik ni ori ke taa .haha .men amik je kat google .huhuhuh




trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !