Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Sunday, December 12, 2010

yesterday

pagipagi .excited bangon dari tidow haa .
actualy aku ta cukop tido!rumah tok aku tu kn .ade binatang ape tah .gigit kiteorang .sakit gile .kalah semut nyamuk gigit .ta bole tido sbb binatang tuh la .bende hape tah .kecikk je .ta padan ngan kecik gigit org besauww!ayoo .al maklomlah .rumah tak berpenghuni .sekali dua je balik haa .yang ade bibik tuh je .tu pon malas na simpansimpan kat bilik atas .da tawu orang takde .bintang pum takde .aku ni takpe la baby besauww kene gigit ngan binatang kecik tuh .kalau baby yang baru lahir tuh haa?tak ke terok?


ya ampun .intro bebel pulak dahh .pagipagi plak tuh !


ok continue !nak tau aku makan ape?makan mee goreng yang pedas gilebabing .maklom budak be-lagak tak makan pedas .hahha .akulatuh!pastu mula la gedikgedik lompatlompat jeritjerit cari air !bape gelas aku ta sempat na kire haa .cume due jenis air je .nescafe panas and tea o panas .

pastu mandi .siap .

11.30-maksu hanta kiteowg kat pacific .aku temankan along beli present kat mak dye-makngah aku .pusing sini pusing sana .sumpah tak nampak apa yang bekenan .baju satu harem tak elok!kasot pum !langsong tak nampak yang bekenan haa!nak beli ape?beli kasot sekola maw makngah ?senang je .kat hall bawah tuh pum ade haa .hahah .okok .mengarot .ni muka mintak penampoo .dushdush !

jalan sana jalan sini .toleh kiri toleh kanan .nampak elianto !along kata haaa .aku nmpak apa yang aku nak .dya yang nak bukan maknyee .haha .ya Allah .murah sampai nak muntahmuntah aku tgok hergaa makeup dye tuh .aku pikeykan mahal .rupenye .murah la jugak!ta penah pi pegangpegang pum .tak pum  jelingjuling kat elianto selama nii .lagipum ade la 10% 20% .tapi murah la .bajet duet along .YA AMPUN .ngan mak pum nak bekira .hahah .apakah?

masa untuk mengisi tong besauww lagilagi along .yang kami duwa kata baby da lapa nii .dye 3 bulan .aku 2 bulan .ya Allah .simbah air panas senyap kut hahha .singgah mcd .ramai sebab murah .kihkih .ta lawak pum .mmg la .saje suke gelak .aku mcchicken jee .na prosperity .ade beef je .tasuke sangat lah .oke .minom coke sampai tinggal ais .ta penah dibuat aku .minom ayer sampai habis .fries pum .sampai habis .oke da bape jenis aku sumbat lam tong bayi nii .haha .

jalanjaln sampai kaki separuh nak tecabut haa .maw taknyee .mane ade ape sangat .along ta bawa socks .kalo tak .bule men bowling haa .maksu kol .dye cakap takde keje .nak amik kiteorang balik g cp pulak .

karoeke .mulemule sejam .pastuh tambah lagi .ya ampunn .muke kena penyepak .soqaa kambing sodap lagi haa .jeritjerit macam nak tekeluaa palapala aku time tuh .lam econ sampai bejamjam nyee .okok .habis karok .gi beli fries yang ade perisa bbq .minom blackcurrant pulak dahh .bape jenis dah ade lam perot tong nih.

time tuh boleh gelak huhahuha lagi lam lif tuh .muke ta malu rasenye .orang kat situ nak je sumbatsumbat kapas lam tinga dowang kan .hahha .

naik keta .pehabiskan minoman .dengki tanak bagi adik minom .hahah .jenjenjengggg!

pale mule rase berat .rase loya semacam macam orang baru lepas nek roller coaster ajee .ya Allah .sumpah macam ade baby lam perot!haishh .ngadee !tak . macam nak muntahmuntah jee .okok .sediakan plastik yee .singaah kilang makcik jap .tak muntah lagii .then nek atas keta pkngah yang bwak macam na pengsan dalam kete tuh !pusingpusing!dengan still dok lam econn .korang bayangkan econ dary pagi bebutaaa!sampai petang  nak maghrib tuhh .lepas muntah tuhh lega lah skit .cume .muke ni macam mintak makanan nak isi perot .ya Allah aufa oiiii !sudahsudah la makan makanan kat dunia nii ,gemok gedempon satgi tak ke kuaq ayaq mata bedarah haa?ni dah bape puloh kilo ni haa .sampaikan maksu tegoo .wehh .koo punye lengan besauww nak same ngan lengan aku jee .time tuh .muke mmg nak minta ketam gigit jee .hahhha .tapi .tahan sbb mmg aku gemokk pum .maksu kata aku cuti ni makin gemok .maw tak gemoknyaa .aku makan tidoq makan tidoq!keja sikit pum tak buat !keja baca muka buku .jee .nak mampos tak lama lagi jee .adoihhh .penin lah koe afa .


trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !