Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Wednesday, January 19, 2011

Contest "Blog Aku Ada,Blog Kau Ada?"


Syarat-syarat penyertaan;
1)Terbuka kepada semua blogger tanpa mengira pangkat umur darjat atau yang sewaktu dengannya.
2)Korang boleh FOLLOW blog ni.Kalau tak nak pun tak pe.Tapi follower akan diberi lebih perhatian untuk dipilih sebagai pemenang nanti.

Macam mana nak menang yer?Senang je..
1)Korang mestilah buat satu post/entry mengenai KELEBIHAN blog korang yang TAKDE kat blog ni..Buatlah se"kretif mungkin.Tak kisahla apa-apa pun.yang penting logik dan boleh diterima akal..Dengan tajuk "BLOG AKU ADA,BLOG KAU ADA?". Dalam post nanti letakkan sekeping gambar yang paling cun atau hensem untuk memudahkan San buat pengumuman pemenangnya nanti.
2)Korang mestila buat ulasan mengenai KELEBIHAN atau apa yang ada kat blog korang yang TAKDE kat blog ni. Minima 5 kelebihan. Kalau lebih lagi bagus.
3)Letak gambar contest tersebut kat blog korang dan letak sekali link ke blog SAN sekali. Minima 2 link.
4)COPY PASTE syarat penyertaan dan macam mana nak menang contest ni kat post/entry korang.
5)Tag 2 orang kawan anda dalam entry tersebut(not compulsory) dan tinggalkan komen atau url korang kat bawah ni.
6)Tarikh tutup 31 January 2011.


"Blog Aku Ada,Blog Kau Ada?"


  • blog aku ada header yang comel gitu gitu .siap ada monster MIKE tuhh .aku telampau excited bila ada geng monster inc tuu .HAHA
  • background blog ni pon aku letak gambo monster comel .kaler pon ok jugak jakn ?tak sakit mata sangat kan .and takde serabut sgt kalau org nak baca kan kan?
  • for cbox aku buat sedikit kelainan laa .tapi its okay .takde la susah sgt nak carik cbox tuu .tekan je open cbox .lgpon dye ade sebelah dgn back to top button jee
  • haaa .yang gamba monster biru tu pulak aku buat  back to top button tu untuk kesenagan orang bila na naik atas balik .maklomlah .entry aku banyak sudah .haha
  • gambar gambar disusun kemas .widget pon ok je .tak serabut sangat .nampak blog aku ni simple tapi comel dgn monster monster nii .cece .puji blog sendiri .apa hal ?

tag untuk readers 
tag untuk stalkers
*ayat biasa ditulis

trimas fer reading my story yee =)

2 comments:

  1. eh2 mungkin idea kita sama. kita serasilah mcmtu, apa kata kita lepak2 starbucks, kenal2, pakai baju yg sama sbb idea kita kan sama je.
    http://zahirahibrahim.blogspot.com/2011/01/blog-aku-adablog-kau-ada.html

    ReplyDelete
  2. pakai baju sama ?baju mana ehh ?sory lambat reply comment ,jrg blog la .

    ReplyDelete

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !