Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Sunday, January 9, 2011

contest lagik .hahha



lagik sekali haa .haritu tak menang .sebab pakai like like kat facebook .ok now .contest ni haa .

eh eh .senyum senyum gitu weyy !aku tataw na tarok pix apa haa .pix latest in fb gitu !siap buat profile picture gitu .hahha .

saye ditag oleh nelly .dye smile pum manis manis gitu .ehh .apsal banyak gitu gitu nii .*rimas rimas

ni haa .syarat syarat die .klik je sini .kak muna

ok nak tag kat  5 orang ?umm .
mia sayang <rindurindu>
kaka kifi saya <rindu awak jugak >
wani comeii .<rindugilamati>
kepada  lelaki dan perempuan
and kepada readers oke !
amik la tag nii .
jangan malu jangan segan .!hahha


ni gamba aku haaa .
korang yang taw fb aku .dah tgk pon .



  • ok .saya nak masuk kategori senyum paling manis lah .
langsung tak manis .mesti muntah muntah korang tgk .hahha .

byebye

trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !