Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Thursday, February 10, 2011



photography




dear baby blog ,

                        sayang .aku rindu kau tahu ?harini mood aku bosan gila .sbb tu la aku tulis dlm blog nii .disebabkan membaca entry-entry blog orang lain .espclly nisa sayangs .sbb dah buat entry pasal aku tuhh .hehe .maybe banyak cita kut harini !HAHA .mood ok la kutt .tapi takut jugak yaha balik mesti kekok depan ayah nak cita cita nii .heeee








                      




                       sayang .haritu kan aku pegi umah nisaaa .hahahhaha .best jugak .lepak lepak .lama tak meet dia .miss her so much .da lama da aku pi .holiday chinese new year tu laaa .kitewang pegi lepak tasik lagenda laaa .pegi karok laaa kat vm .and one more kita pi redeem ayaq starbuck .muhahaha .jalan sini jalan sana .and tak forgot nak take a picture .snap snap snap .hehe .gedik tu tak payah cakap la .memang kami macam tu .haha .ingat lagi sampai harinii .hehe .and harini maybe kite nak pegi rumah die kejap .baby blog . jgn jeles baby !hahah .amik buku koko ja pun .aishhh .

                     sayang .esok maybe kite nak pegi cs .bfor that .pegi la gerko kat cnvent tu dulu .haishhhh .apedaa .orang baik nii .after tu pi uma azie .tukaa baju .nak g cs teros .ahha .nabila nak belanja mcd weyhh .hahahha .nice !one more .jgn jeles baby blog .muhahaha .nak practise boling actualy .sb azie la paksa paksa kita masok audition boling .hehe .biar betol ?oklah .ni nak tunjuk sikt gamba kawan baru kita .heee .



nabila                                        azie                           miza








ok babye baby blog <ayah balik dah>
trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !