Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Monday, March 7, 2011

elmooo =)

bila aku baca blog nisa .yang lama tak singgah .maklumlahhh .on blog jaa .terus ja post blog .hehehe .kadang tuhh tak post pon uwaaa .tu habis  berhabuk bersawang habis blog aku .eieeee .geli auwww .wekssss .

pasal tajuk ats uhhh .baju elmo .tingat dulu dulu aku ada baju elmo yg org salu pakai tuhh .tapi time aku pakai org tada la gila gila ken ken ?so aku buat bodo aja lah bila pakai baju tuu .tade bangga apapon .haha .and baru baru .ehh tak baru lah sgt .lama sikit jaa .aku beli baju elmo tuu .hehhehe .na tgk na tgk ?nisaaaaa .jgn jelesss auww <3 <3 .hehhehe

tapi tapi ken ken ?koo suka BIG BIRD tu kannn ?
ilaaaaa .baju aku elmo derrr .hehe
ok wait tgk auww tgk auwww .

ni dia blog nisa entry elmo thuu .imissyou nisaaaa !


maaf weyh blurr .aku kalutt .mama bsg masuk toilet lama gila <3


ni mama aku yg tgkap .hahahhah


ilaaaa .tak nmpak elmoo .





byebye
trimas fer reading my story yee =)

4 comments:

  1. kaw .akuhhh hanginnn nih .
    mana aci hang ada akuh tadak .bely satu paa :)

    ReplyDelete
  2. haha, dulu teringin nak bli baju elmo nih! last2 tak terbeli gak! =p
    ----------------------------------
    Meh Baca Sini! ---> Terima Kasih Tau Korang! ^,^

    ReplyDelete
  3. ok ok thanks singgah blog aufaa =)

    ReplyDelete

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !