Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Wednesday, March 23, 2011

pasal comment comment


assalamualaikum and selamat petang korang .
harini aku nak cita pasal aku yg memang banyak careless .
takkk pasal babyblog ni la .lama tak panggil babyblog .*keningkening
bukan apa weehhh .kadang kadang tuh orang komen aku tak reply .kadang tuh aku tak tau apa yg diorang cakap kang cakap aku sombong gila pulak .Crazy Rabbit Emoticonsmemang aku tak sedar lgsg .and tu bukan adab aku kottt .nasib la tak ramai yang comment aku .alaaa aku bukan popular pun .ok ayat tacing sikit .HAHA .memang betol la tak popular blog tak lawa .orang tak femes .follower pon tak banyak .hehe .teringin jeee .tapi takpelah nak buat caneee .hahah .Crazy Rabbit Icon
skang nak gitau sikit .alaa sikit jee .jangan mengeluh .aku tau korang suke denga citee aku HAHA Crazy Rabbit Icons.*keningkening .perasantan kan aku ni ?HAHA .kat sekolah tadiiii .yana ada cakap kat aku tadi :
  • hang tak baca blog alief ?
  • alief mana pulokk dahhh .????
  • alaa yang muncong manis ni laaa .hehe .
  • sorry weh aku tak perasan .
  • laa aku amik dari blog hang la dia comment blog hanggg .
  • ouhhh mana aku nak pasan aku setai tak check comment .HAHA
laguni la jadinya kalau tak qeti nak check comment kat blog .HAHA .padan muka hang wehhh .haa nak tgk sikit blog alief tuu ?memeng lawak baca .hehehhe aku baru baca tadi jaa .yang aku tertarik tuuu dia punya header ada monster mike macam aku tu bukak tu HAHA .tapi ada la sikit terasa .ala tapi besa la org comment kita terima mana tau ada hikmah dia yee tak yee .ok aku terima .nak tau jugakk apa  dia komen aku ?haa jap aku bagi korang haaa .Crazy Rabbit Wink

haha...saya singgah kat blog awk ni sbb suka tgok header yg bernama afa monster tu...haha..lawak dgr..monster la sgt..btw,,nice blog..jgn lupa jenguk blog aku yg baru berusia 20 hari..baru nak merangkak..hehe..kalau suka baca entry aku yg entah ape2 tu,,follow mollow la ok..-->
http://aliefcmoi.blogspot.com/

trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !