Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Tuesday, December 28, 2010

babyboo dah nak balik !yeahh .i loikeee

muhd faizal mahzir .
dah nak balik .yeahh .arini 29 .esok 30 !
yeahh !suka .
aku rindu hang weyh .
hehe .tesenyum smlm koo gtaw aku yg kow dah nak balik .
mule2 tuh .mood marah cos geram tgu nak reply msg pum late .dye ckp tade line lagi .ok aku pham .
last2 dya pujok aku .dye ckp dah nak balik .sabar sikit jelaa .
haduh .pagi ni dye hantaq gamba dye kat sne .ish .makin hensem .hahha .kembang koo baca ni b .hahha
okok .act .aku hepi tahap babing sbb aku thn je rindu aku ni .haha .sorang2 je aku kat sini .
hehe .iloveyou!

okok .tutop cite tuh !
smlm disebabkan menunggu msg b .lmbat sgt .n then msg wafi .dye dok bershoping pulak .
aku ingat nak korek manikmanik kat suaq aku tuh .suaq tuh dah lama dah tak pakai .time tuh aku dajah 6 .makcik aku bagi aku suaq tuh .sbb tman die pegi kenduri kat kl .kiteowg pegi i setan .then dye belikan aku suaq soda exchange tuh .agak maha; bagi aku .bagi korang ntah la .harga die rm109.00 .less 10% je kut .makcik aku kaya kut time tuh .and then time tuh .aku tak pakai tudung lagi haa .lama dah wei .
zaman tuh .orang dok pakai g suaa yang ada manik bunga2 kat suaaq .hahha .ok .aku tunjuk gambo .


ni .aku snap yang dah gunting satu bunga .hee



habis lah suaq aku



korang tengok tuh .habis .sayangnyaaa


ok .finish !ni ape yang aku tinggal !yang lain habis dikorek!



mama bising jugak !nasiblah tinggal sikit !kalau takkk


poket kat blkg pum aku tak buang


sambilsambil tuh aku gunting rambot baby nola nih !hehe .


tgk tuh !ada senget sikit sbb dye gerakgerak


malas sebenoonye .tu pasal letak pic belambaklambak .hahhahah

ok .out .kembali ke mukabuku



trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !