Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Tuesday, December 28, 2010

selesai bah !


ok .nama dia wani .tak perlu mention nama panjang2 lah ehh .
kawan baik aku .satu gang !satu kepala !
shes cute ryte?? suka tgk muka dya .dahlah putih!
manis ja dya senyum kankan?
nii aku curik gamboo dary fb .latest oke!hahha

ok aku sudah selesai bah !editkan blog dia !act blog makuda still tak siap2 lagi .
tapi makuda ok je kut law lambat siapkan blog dia .bukan dok guna ngat .naty aku siap
edit blog makuda aku bg link dya oke?haha .wait lah dear !
allaaa .aku ta la terer mana pum !ni sume aku amik dary tekan blog kak hanna ja wey .
tenks kak hanna sbb ajaq kiteowg camna nak buat bg blog lawa .kalau korang nak lawakan blog korang .tekan la blog tuh ok .

ahha .ni after finish editing blog wani comel !
aku tak pandai macam korang lah .
aku buat apa yang aku boleh buat .
aku hanya insan biasa!<sedey>
disebabkan wani comel .aku buat backround wani wana pink comelcomel gitu .eh eh .macam tuannye !
i loikeeee 

hehe .out sayangs !


trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !