Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Thursday, December 30, 2010

happy new year 2011 !



assalamualaikum weh !ish .brutal ngat aih .

krang amcam sehat tak ?aku ?alhamdulillah !sehat je nih .telebih sihat .makan bnyk sgt cuticuti .tapi yang aku heran wani and mia cakap aku diet !ohh tidak .korang tak tgk aku lama kut .hehe .family aku cakap aku besauu semacam ja nih !aku pum lama tak timbang berat berapakah kg nya?hahha

ok .intro sudah melebihi !

ehh .sebelom tuh nak kasi taw sama kolang kolang yang hubby dah balik .ecehh !perasan lebih la kaw afa .umm .tak .dye sampai smlm pkol bape tah .aku borink sgt .g la msg dye .pastu .dye ckp dye penat .ouh ok .pegi rehat .

heyy .korang azam aku 4 2011 nih !umm .ok .aku listkan .


  • aku nak study elokelok .mama aku pesan .sbb ayah aku mcm ta harap jee aku amik kelas sc .eh eh .bodoh sangatkah aku ?hummm . =(
  • handphone mama cakap takboleh pgg .<tapi aku yg bagi syarat kat mama .seminggu sekolah pgg dulu .naty hujung mgu je boleh pgg .hehe .then aku nak pujok mama kalaukalau dye bagi time aku nak kuaa tuh .kan senag nak kolkol .hahah >
  • online pon akan dikurangkan la sayang .hehe .facebook pum dikurangkan .and also blogger juga .hey diary !im sorry sbb tak selalu update okeh !hope fham sitution akuh naa .iwillmissyou!
  • yang pasal blogger !aufa fafa kaw mesti cite panjang sepanjang yang kaw boleh !then kaw letak satu gamba kat ats b4 kaw story mori .okekah?
setakat sekarang aku tada pikey apapa lagi lah .naty aku infom lain .insyaalah la ehh !ehh .babe .semalam kankan .aku 'tolong' balut buku adik .sambil tuh balut la buku sendiri .humm .nak cakap yang aku 'EXCITED GILAKAH?' .hahah .no komen lah .tapi dah alangalang tuh .teruskan lah .persiapan nak pegi sekolah sume siap .except balut buku tak sudah sudah laagi .hahha .lembap sbb malas .hahha .apakah?ok aku tunjuk gambo sikitsikit !






ehh .korang korang .buku mssk dah jadi besau panjang setelah beratahun asyik besaiz kecil .and now da size A4 ta salah aku .hahha


ahha .time tuh aku mcm org gila sbb buat yang ni tak kena buat yang tu tak kena .hahha .selerak mcm budakbudak je buat keja .YA ALLAH .aku dah nak masok fom 4 dah pum .ishish .tapi mcm budakbudak .nasib pakai kain skola menengah .kalau tak mesti cakap aku dajah 6 ken ?ahha .kemarin pegi bekpes kat kedai roti canai apa tah .then macik nasi lemak cakap ehh .pakai baju sekolah .daftar ke kak ?tya ma aku .dye cakap .fom 1 ke daftar sekolah ?ya allah .nak je hentak hentak kaki time tuh .hahhah .geram nya !ok .aku bagitaw korang yang aku sedaq sapa akuh .aufa fafa pendek !pastu gemok lah tuh !umm sedey tapi redha !





trimas fer reading my story yee =)

3 comments:

  1. ceriakan hari terakhir tahun ni, jangan nak duduk depan skrin je. uhuk. happy new year :thumbsup:

    ReplyDelete
  2. tigay knangn ja bku uhh ! skunx dy da bku len !
    huhu... :(

    ReplyDelete

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !