Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Tuesday, December 7, 2010

pagi pagi

heyhey!
salam korang!

pagipagi lagi aku dah bangon tidor!
tengok je fon!
msg delivered!yeahhhaaa!!!!!!!!!
aku lompatlompat ats katil!gulingguling lagi haa!
aku sent msg!buat ayat sedeysedey gitu haa!
tgk ehh .apsal ta delivered nihh!
aku kol!~taboleh!cakap ngan operator lagi ha!
umm .pastu pegi la amik air sembahyang!solat subuh haa!
after solat subuh!
eh eh!dah delivered!
aku kol lagi haa!yeahh !dya angkat .but .dok hello .hello. hello jee!
aku dapat msg dya laa .!
dya say sorysory .n he said he miss me too .but now!dya kat dusun datok dya,sandakan!1 week kut kat sana!aduh makk!katanya kena kutip buah haa .
dya cakap .ta bawak charger pulak!tulah .dya off .pagi ni pon charge lam keta je .uhhh .
sungguh aku menangis sbb aku rindu hang gilagila!korg tawuk tak sampai 7 msg  not delivered tawtak?dya ta contex aku bape hari dah .maw tak rindu haa!

mesti korangkorang gelakkan aku enn?whatever!this is me!
aku  mmg suka menangis!tapi tak manja kut!ntah .
ape pendapat korang !kalau korang jadi aku?
ehhh .kalau korang jadi aku?amacam?


imissyou dear =(

trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !