Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Monday, December 6, 2010

adik yang memang macam bukan adik!


ok .nak tahu tak ?yang si giant itulah !umm .adik ??ok .aku mengaku kau adik aku .adik kandung oke!


mula berceritera!
dia!dari aku kecik sehingga-lah aku besaq tapi pendek ni .perangainya tak berubah-ubah!
dan aku pon .bila kami bergaduh!memang jiran sebelah menganga la haa!hehe .takk .aku kan dah besaq kit kankan?pastu aku jarang la nak cari pasal dulu !dya yang mula dulu!family aku pon dah cukp masak lah dengan perangai GIANT nii .heee .jangan cakap aku jahat!sebab dya lebih jahat pada aku taw tak!

tadi pagi pagi .bangon je tido .dya tolak kepala baby nola tuu .tak ke patot?yang budak tu beniat baik haa !nak kejotkan kiteorg .hee .bodoh punya jantan!benci kau!tgk tuh !aku na story mory pum ta tenang!dowg gadoh!<dan aku baru lepas nangis>

mesti korang ketawakan kitekan?kan?kan?takk .aku mula sengaja na bagi dya takot .sbb aku nangis sbb dye .haha .tgktgk .aku nangis sampai penat penat .pastu .pegi bancoh susu kat baby nola .she cried .lapa plus geram nan abg giant dya tuh .haha .macam orang bodoh!sekarang!aku ketawa !besaaa punya kata wafi!malas na cita panjangpanjang!sebab !mood hilang !grrrrr .penat menagis masih ada!


pesanan : koo jangan sampai aku pijakpijak kau taw!nasib koo besau je!nasib kau adik aku lagi!nasib kau kuat drpd aku jee!kalauuu takkkk!gggrrrrrrr

trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !