Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Sunday, December 5, 2010

we scare because we care







heyheyhey .<JB sekejap>

korangkorang mesti tau kan pasal si sulley ,mike ,BOO . n so on !

haa .yg tulah aku minat gilagila .tgk cita tuu sepolo kali pon tak jemujemu !hahha .
yang syoknya tuh dowg nii tuh .
sangatsangat lah comel .geram tgk dowg nii .hehe .comel lotee org cakap .
tambahtambah si boo tuh!halamakk .geram la pacik !geram la macik!
kat disney pon sampaikan berulangulang cita nii .hehe .
aku ingat g .dajah bape tah .kat cosmo world .ade kiteowg snap pix ramai2 ngan adik n makuda .yang  kononkononnya kiteowg dok ngan genggeng monster inc nii .hehe .comel !<hilang mana tah pix tuh>

aku tataw la korang excited sangat tak dengan geng monster nii .
tapi aku tgah mencaricari kalaukalau ada yang dijual baju yang gambar monstermonster nii .hehe .auww!so cute!ni haa .aku tjukkan gamba dowg ehh!

ni ha baju dya .comel .tapi wana hijau .ta suka sangat .nak putih ke .ok gak!tapi kat mane dorg jual?kat kdah lgsg ta nmpak .lgpon ni bukan musim dya da ehh?hehe .





sulley <walopon badannya big!tapi tetap comel dgn bulu dya yg panjang tuh>






mike .monster yang macam gilagila plus lawak<yg ni costume dya .ada budak tuh pakai .comel jugak!>





BOO!<comel kan dia??hee .geram taw tak !dgn mata dya tuhh .tengtengteng .auww!>



DREAM!na pegi disneyland dary dulu g .ta dapat pegi sampai sekarang .sedih makk!



trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !