Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Thursday, March 31, 2011

geram banyak gilaaa .euwwww



assalamualaikum korang .
*sekali lagi aku keraskan .dalam blog ni .aku reti guna 'aku' jee dalam blog ni .pade sesapa yang tak suka aku mintak ampun banyak banyak .dah biasa .hehe .nanti bila rasa nak ubah aku ubah okay .tak sampai time dia lagi .tak qeti insaf .HAHA .okay okay .

harini aku nak buat entry pasal .pasal pasal .
aku geram dgn mama sebab haritu haritu la .emm .last week .aku ada la bagitau yang aku nak hang out dgn membe aku laa .wafi pulak tya kita nak kuaq dak bila dia balik .ouh weh *harini dia balik .yeaaahaaaa !i loikee .ok continue okay .pastu kan kan .yesterday mama bgtau yang maksu nak bersalin esok*jumaat . then maksu siap pesan suroh kite sume*family .suroh kite balik alor star pegi kmc tgu die lahir anak .aduhh takde kije kee ?

aku baru je rancang habis .siap kumpol duit sikit taku parents bising sbb aku selalu mintak duit diorg .baik kan aku *kening kening .HAHA .baru rancang nk karok nak bowling nak movie kalau sempat .alaaaaa .sedeh mak aiiiii .aku sedeh sbb aku yg rancang then aku yg tak dapat pegi .uwaaaaaa .nak pegi jugak *okay aku tau aku ketegaq .eii sires nak nangis dah la last week tak jadi kuaq .hummmm .mama bagi la afa pi maaaaaa .eii .maksu boleh tahan sat dak kuaq la anak tu hari sabtu ,eieeeeeee .mmg aku geram habis laaa .time time ni la nak besalin pon .tapi aku rase maksu pon tak tahan ngan anak die da na kuaq dah sebab dew da lama okay .kesian die jugak .kang lemas la baby tu .hahha .ok aufa mula merebann .aduhhh aku pon taktau cana aku nak explain .

alaaaaa ,eiiiiiii geram gila wehhhh .mcm nak je tumbok tumbok keyboard ni .eiiiiiiiiiiiiiiiiii .
tgu je mama balik keja then tya terus pasal ni .mintak mintak maksu tak jadi besalin .hehehhehe .

ok bye peeps .*act aku taktau nak cite ape tapi dalam kepala aku dok pikey bende alah ni .tulis aje buat ebtry tade la blog aku bersawang kan kan ?


trimas fer reading my story yee =)

No comments:

Post a Comment

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !