Heyy dear !Welcome to my bad page!thank you for visiting!follow me oke?click ‘open cbox’ and leave ur comment. dun forget to leave ur URL oke?

Sunday, April 3, 2011

again and again * simple entry


okay again and again .

act .aku banyak cita 
tapiiiiiiiii
tapiiiiiii
tapiiiiiiiiiiii
aku malas nak cita .bek tak payah post kan kan ?
haha ok aku mengaku .tadi tu chat dekat facebook .
ada la seorang blogger ni .dia kata selamat menjadi blogger ketegaq .
aku rasalah ayat dia macam ni .agak lupa .al maklomlah .tak lama lagi menjadi 16 tahun yaaa .hari khamis weh hari khamis wehh .hehehe .nak hadiah nak hadiah .ok bro/sis .aku nak out .
makanan dah sampai .biasalah anak raja .hahhahaha


byeeeeeeeeee peeps

trimas fer reading my story yee =)

1 comment:

segalanya hak milik aqilah aufa ismail !